Popis volného pracovního místa
Pracovní pozice:
Specialist/ka zákaznických objednávek – ranní směna, znalost SAP nutností!
Místo práce:
Ostrava (Ostrava-město)
Úvazek:
Plný úvazek
Mzda:
dohodou
Požadované vzdělání:
Minimálně Středoškolské - výuční list
Text nabídky:
SŠ vzdělání
Praxi v zákaznickém servisu nebo logistice ve výrobní firmě (min. 1 rok)
Pokročilou znalost angličtiny (komunikace písemná i ústní)
Zkušenost s prací v IS SAP – nutnost!
Uživatelskou znalost MS Office
Pečlivost, proaktivní přístup a schopnost samostatně řešit úkoly
Orientaci na zákazníka a asertivní komunikaci
Zadávání a správa zákaznických objednávek v systému SAP
Denní komunikace se zákazníky a obchodními zástupci (Sales Managery)
Práce se zákaznickými portály, vytváření reportů a informování o změnách v dodávkách
Evidence a kontrola stavu objednávek, včetně zastupování v nepřítomnosti kolegy
Správa zákaznických dat a kontaktů v systému
Spolupráce s dalšími odděleními – plánování, nákup, výroba, engineering
Výkon práce: Ostrava-Hrabová (zastávka: Hrabová, PZ Jih)
Směnnost: pouze ranní směna, dle dohody (7:30–15:30 nebo 8:00–16:00)
Základní mzdu 35 000 Kč
Stabilní práci na HPP v zavedené společnosti
Práci pouze na ranní směnu – volné odpoledne
Stravování na pracovišti
Péči zkušených koordinátorů
Možnost profesního růstu a spolupráce na mezinárodních zakázkách
Přátelský tým a příjemné pracovní prostředí
V případě zájmu stačí zaslat životopis a domluvíme se.