Popis volného pracovního místa
Pracovní pozice:
Asistent/ka administrativy a náboru | 150 Kč/hod.
Místo práce:
(Ostrava-město)
Úvazek:
Částečný úvazek
Mzda:
150
Kč
Text nabídky:
* AJ na úrovni B1/B2
* Základní znalost Excelu
* Pečlivost, samostatnost, spolehlivost
* Komunikační dovednosti a příjemné vystupování
* Zájem o personalistiku a ochotu učit se nové věci
* Možnost dlouhodobé spolupráce
Hledáme posilu na administrativní a personální výpomoc (0,5 úvazku – DPP)
Do našeho týmu hledáme spolehlivou a pečlivou brigádnici či brigádníka na dlouhodobou spolupráci. Práce je vhodná pro někoho, kdo má zájem nejen o administrativu, ale i o oblast náboru a komunikaci s lidmi.
Náplň práce:
* Aktivní vyhledávání kandidátů (sourcing) – práce s interní databází, LinkedIn a dalšími kanály
* Zpracování příchozí a odchozí pošty
* První kontakt s kandidáty (telefonicky, e-mailem)
* Základní komunikace s klienty
* Objednávky kancelářských potřeb a úklid kancelářských prostor
* Pružná pracovní doba dle dohody (v době mezi 9:00 a 17:00)
* Klidné pracovní prostředí a pohodový kolektiv
* Dlouhodobá spolupráce
* Nástup ihned