Popis volného pracovního místa
Pracovní pozice:
Specialista logistiky | Zajímavé mzdové ohodnocení
Místo práce:
Ostrava (Ostrava-město)
Mzda:
dohodou
Text nabídky:
Pro našeho významného klienta, stabilní a respektovanou společnost s mezinárodní působností, hledáme zkušeného a samostatného kandidáta na pozici Referent logistiky.
Hledáme týmového hráče, který má již předchozí zkušenosti v oblasti logistiky v automobilovém průmyslu a zároveň se bez problémů dorozumí anglicky – slovem i písmem. Čeká vás pestrá a zodpovědná práce v dynamickém prostředí.
Prokazatelné zkušenosti z obdobné pozice v oblasti logistiky, ideálně v prostředí automobilového průmyslu; minimálně 2 roky praxe.
Aktivní znalost anglického jazyka, umožňující každodenní profesionální komunikaci.
Ukončené středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání technického či ekonomického směru.
Pokročilá uživatelská znalost nástrojů MS Office, především Excel.
Dobrá orientace a samostatná práce v systému SAP – ideálně na pokročilé úrovni.
Analytické schopnosti, pečlivost a schopnost samostatného rozhodování.
Proaktivní, spolehlivý a flexibilní přístup k plnění úkolů.
Vysoká míra odpovědnosti vůči zákazníkům a závazkům vůči týmu.
Vnitřní motivace, chuť učit se novým věcem a schopnost konstruktivně řešit výzvy s pozitivním přístupem.
Řp. sk. B
Znalost německého jazyka výhodou.
Aktivní komunikace s klíčovými zákazníky a dodavateli s cílem zajištění plynulého toku informací a materiálu.
Koordinace procesu řešení zákaznických reklamací včetně jejich evidence a vyhodnocování.
Zpracování zákaznických plánů a výhledů, průběžné sledování stavu dodávek a dostupnosti dílů.
Analýza a optimalizace skladových zásob v souladu s firemními cíli a požadavky na cash flow.
Organizace a vyhodnocování inventur skladu, včetně identifikace a analýzy případných odchylek.
Správa a pravidelná aktualizace kmenových dat v systému SAP.
Zajišťování přepravních kapacit a koordinace přeprav se smluvními dopravci.
Příprava pravidelných statistik a analytických podkladů pro měsíční uzávěrky, sledování klíčových logistických metrik.
Spolupráce na tvorbě výrobních plánů, monitorování a vyhodnocování odchylek v množství, kvalitě a termínech dodání.
Realizace nákupních činností souvisejících s přímým i nepřímým materiálem a službami v rámci potřeb společnosti
Odpovídající finanční ohodnocení reflektující Vaše zkušenosti a přínos pro společnost.
Stabilní zaměstnání na hlavní pracovní poměr s týdenní pracovní dobou 37,5 hodiny.
Flexibilní pracovní dobu s pevnou částí (pondělí–čtvrtek 9:00–14:00, pátek 8:30–13:00).
Možnost prodloužení pracovního poměru na dobu neurčitou po úspěšném zapracování.
Roční výkonnostní bonus až do výše 15 % z roční mzdy.
25 dní dovolené a 4 dny zdravotního volna (sick days) ročně.
Příspěvek na penzijní připojištění.
Po dohodě možnost částečné práce z domova (Home Office).
Firemní notebook pro efektivní práci.
Široké spektrum benefitů v rámci systému Edenred – příspěvek na volnočasové aktivity až 12 000 Kč ročně.
Stravenkový paušál ve výši 120 Kč za pracovní den.
Vánoční dárkové balíčky, příspěvek na očkování, teambuildingové aktivity a další zaměstnanecké výhody.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.