- středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou – obor ekonomický výhodou
- praxe výhodou
- uživatelskou znalost práce na PC
- řidičský průkaz sk. B
- samostatnost, flexibilitu a spolehlivost
Zodpovědnost za:
- agendu pošty
- kontrolu formálních náležitostí písemností
- evidenci interních předpisů organizace, evidenci smluv
- vedení registru stížností, vedení spisovny střediska
- vedení a účtování pokladny střediska, evidenci přijatých faktur
- komunikaci s pojišťovnami
- platové ohodnocení – platová třída T 6 dle NV č. 341/2017 Sb.
- po zapracování plat 33 000,-Kč – 36 000,-Kč
- 5 týdnů dovolené
- zaměstnanecké benefity dle kolektivní smlouvy
- pružná pracovní doba
Možný termín nástupu: 01. 07. 2025
V případě zájmu o uvedenou pracovní pozici zašlete písemně (doručte osobně, do datové schránky jytk8nr nebo e-mail:
zaslat email) přihlášku doplněnou profesním životopisem a kopií dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání nejpozději do 10. 06. 2025 na adresu: Úprkova č. 795/1, Ostrava – Přívoz, 702 23.
Bližší informace na tel. č.: 555 531 366 - Ing. Marek Porošin
599 507 945 – Ing. Petra Mihályiová