Zpět na nabídky práce Opava

Nabídka práce OBCHODNÍ ASISTENT/-KA - Opava

Ke dni 04.11.2025 nabízí HAVEL - VRATA / MARKÝZY / ROLETY s. r. o. (29382980, Opava) volné pracovní místo na pozici OBCHODNÍ ASISTENT/-KA v obci Opava (okres Opava).
Nabídnutá (minimální) mzda za (jedna směna) je 21 000 Kč. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 4. 11. 2025 .
Detailní informace k volnému pracovnímu místu

Popis volného pracovního místa

Pracovní pozice:
OBCHODNÍ ASISTENT/-KA
Místo práce:
Opava (Opava)
Směnnost:
jedna směna
Nástup dne:
01.12.2025
Mzda:
21 000 až 30 000 Kč
Požadované dovednosti:
Práce s PC
Text nabídky:
KO: Krol Michaela Ing., ŽIVOTOPIS na e-mail: zaslat email Chcete pracovat v přátelském týmu, kde je na prvním místě kvalitně odvedená práce, zodpovědnost a férový přístup? Máte technické myšlení, rád/a se učíte nové věci a nebojíte se manuální práce? Pak možná hledáme právě Vás! Hledáte práci, ve které budete mít jasno v tom, co děláte, přátelskou atmosféru a každý den trochu jiný? Jsme česká firma s více než 30 lety tradice. Z malé firmy jsme postupně vyrostli v regionálního specialistu na stínící a vjezdovou techniku. Naším posláním je přicházet s chytrým řešením pro stínění a komfort domova i firemních prostor. Do našeho opavského týmu hledáme obchodního asistenta/obchodní asistentku, který/á se nebojí komunikovat, umí si udržet pořádek v úkolech a stane se klíčovou podporou pro obchodní oddělení. Co nabízíme? • Stabilní zaměstnání na HPP. • Mzdu až 30 000 Kč/měsíc. • Pracovní notebook a mobilní telefon. • Příspěvek na stravné a dovolenou, občerstvení na pracovišti. • Zdravotní volno, možnost občasného home office. • Slevy na naše produkty. • Pečlivé zaškolení. • Nástup - ihned nebo dle domluvy. Jak si vás představujeme? • Máte středoškolské vzdělání (ekonomický/stavební obor = velké plus). • Jste spolehliví a samostatní, ale týmová práce vám není cizí. • Máte smysl pro pořádek a umíte si zorganizovat práci. • Komunikace je vaše silná stránka a umíte ji využít. • Baví vás práce s lidmi i s čísly. • Běžná práce na PC je pro vás samozřejmostí - Word, Excel, e-mail. • Pokud máte zkušenost z podobné pozice, budeme nadšení. Co vás u nás čeká? • Příjem a evidence poptávek. • Komunikace se zákazníky – osobně na showroomu, telefonicky, elektronicky. • Příprava a zpracování cenových nabídek. • Úzká spolupráce s technickými poradci a dalšími kolegy napříč firmou. • Práce v moderních systémech - Raynet, Google Workspace. • Účast na produktových školeních. Zní to jako práce, ve které se najdete? Tak nám pošlete svůj životopis. Budeme se těšit na osobní setkání! Zaměstnanecké výhody: • Bonusy/prémie • Příspěvek na dovolenou • Sleva na firemní výrobky/služby • Příspěvek na penzijní/životní připojištění • Stravenky/příspěvek na stravování • Vzdělávací kurzy, školení • Občerstvení na pracovišti • Zdravotní volno/sickdays • Možnost občasné práce z domova • Firemní akce

Kontaktní údaje

Reference:
Zaměstnavatel:
HAVEL - VRATA / MARKÝZY / ROLETY s. r. o.
Kontaktní osoba:
Michaela Krol, 731 369 770