Náplň práce
"	zabezpečování komplexní administrativní spolupráce s obchodními partnery
"	zpracování exportních objednávek ve firemním informačním systému (zadání objednávky, komunikace se zákazníkem, kontrola platební morálky, řešení jednoduchých reklamací, odesílání vzorků, příprava podkladů pro expedici)
"	administrativní podpora odd. prodeje (příprava listingu nových produktů, příprava promo akcí, příprava nabídek)
"	aktivní spolupráce s ostatními odděleními společnosti
Co požadujeme
"	ukončené SŠ vzdělání
"	praxe v oblasti administrativy, podpory prodeje nebo nákupu
"	znalost AJ na komunikativní úrovni
"	pokročilá znalost MS Excel
"	dobré komunikační dovednosti
"	samostatnost, schopnost organizovat si samostatně svůj čas
"	spolehlivost
Co pro Vás máme my
"	stabilní práci v přátelském a týmovém prostředí moderní společnosti
"	práci na hlavní pracovní poměr
"	možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání  
"	firemní benefity 
"	odpovídající mzdové ohodnocení
Máte-li zájem o spolupráci, zašlete nám profesní životopis na e-mail  
zaslat email. Do předmětu vašeho e-mailu uveďte Specialista podpory prodeje.
Více informací o naší společnosti a produktech naleznete na www.bombusenergy.cz
Atraktivní firemní benefity