Hledáš výzvu v oblasti zákaznického servisu? Přidej se k nám!
Máš zkušenosti s vedením lidí, baví tě komunikace a umíš udržet věci v chodu? Pokud chceš být součástí týmu, který se stará o hladký průběh objednávek pro klienty z celého světa, máme pro tebe skvělou příležitost!
Co tě u nás čeká?
"	Každodenní komunikace se zákazníky - od objednávek po budování dlouhodobých vztahů.
"	Podpora obchodního týmu a koordinace zakázek.
"	Vedení menšího týmu - rozdělování úkolů, motivace a dohled nad efektivní spoluprací.
"	Administrativa obchodu - docházka, školení, distribuce informací a další organizace.
"	Spolupráce na různých projektech, které souvisí s prodejem
Co k tomu budeš potřebovat?
"	VŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru nebo SŠ s praxí v zahraničním obchodě.
"	Angličtinu na pokročilé úrovni (další jazyk výhodou).
"	Zkušenosti s vedením týmu.
"	Skvělé komunikační dovednosti, systematičnost a týmového ducha.
Proč do toho jít s námi?
"	Mimořádné odměny za prodej - tvoje úsilí se u nás opravdu cení!
"	Dlouhodobá kariérní příležitost - práce, která má smysl a perspektivu.
"	Možnost seberealizace a profesního růstu - podpoříme tě v rozvoji.
"	Neformální akce s kolegy napříč firmou - budujeme přátelské prostředí.
"	Podporující tým - budeš mít kolem sebe fajn kolegy, na které se můžeš spolehnout.
"	Možnost naučit se nové věci a zároveň uplatnit své zkušenosti!
Na co dalšího se můžeš těšit?
"	Pracovní týden 37,5 hod v režimu pružné pracovní doby.
"	Mzda od 44 000 Kč zahrnující pravidelnou měsíční odměnu + bonusy a pravidelný růst mzdy
"	Roční a čtvrtletní prémie, plus bohatý benefitní systém, ze kterého si vybere každý.
Kdy můžeš nastoupit?
Klidně hned!
Kde se budeme jako kolegové potkávat?
V sídle naši společnosti Zahradní 1938/46c, Bruntál.
(Kategorizace prací - 1. riziková skupina)
Kontakt: Ing. Juříčková Jana, tel.: 555530313, e-mail:  
zaslat email