*KO: Obručová Alexandra, tel.: 775 855 959, e-mail:
zaslat email
Do našeho týmu hledáme nové kolegy a kolegyně na pozici Specialista zákaznické podpory pro spolupráci na projektech společnosti Alza.cz.
Vaší hlavní náplní bude komunikace se zákazníky, zaměřená na poskytování informací a pomoc při řešení jejich požadavků. Prodej není součástí práce.
Co Vás čeká:
- komunikace se zákazníky telefonicky i e-mailem (bez prodeje!)
- práce v systému – jednoduchá administrativa součástí práce
- spolupráce s týmem a podíl na zlepšování zákaznické zkušenosti
- ranní a odpolední provoz – možnost plánování směn dle Vašich požadavků.
Koho hledáme:
- máte rádi komunikaci a příjemné vystupování – telefon Vám není cizí
- ovládáte základní práci na PC (e-maily, více oken, hledání informací)
- máte chuť se učit a růst – zkušenosti z call centra jsou výhodou, ale ne podmínkou.
Co nabízíme:
- úvodní školení přímo na pracovišti – vše potřebné Vás naučíme
- možnost rychlého kariérního postupu – např. na pozici vedoucího týmu
- stabilní zaměstnání na hlavní pracovní poměr (možnost i zkráceného úvazku)
- mzdu 23 000–27 000 Kč hrubého / měsíc
- nástup v září 2025
- přátelské pracovní prostředí a firemní akce
- zaměstnanecké slevy na e-shopu Alza.cz.
Zaměstnanecké výhody:
- bonusy/prémie
- sleva na firemní výrobky/služby
- flexibilní začátek/konec pracovní doby
- vzdělávací kurzy, školení
- občerstvení na pracovišti
- zdravotní volno/sickdays
- možnost občasné práce z domova
- firemní akce
- možnost studijního volna