Zpět na nabídky práce Bruntál

Nabídka práce Úředník/ce - referent/ka silničního hospodářství oddělení stavebního úřadu pro vodní díla a dopravní stavby, odboru výstavby a územního plánování - Bruntál

Ke dni 03.04.2025 nabízí Město Bruntál (00295892, Bruntál) volné pracovní místo na pozici Úředník/ce - referent/ka silničního hospodářství oddělení stavebního úřadu pro vodní díla a dopravní stavby, odboru výstavby a územního plánování v obci Bruntál (okres Bruntál).
Nabídnutá (minimální) mzda za (jedna směna) je 35 000 Kč. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 3. 4. 2025 .
Detailní informace k volnému pracovnímu místu

Popis volného pracovního místa

Pracovní pozice:
Úředník/ce - referent/ka silničního hospodářství oddělení stavebního úřadu pro vodní díla a dopravní stavby, odboru výstavby a územního plánování
Místo práce:
Bruntál (Bruntál)
Směnnost:
jedna směna
Nástup dne:
02.05.2025
Mzda:
35 000 až 45 000 Kč
Text nabídky:
na dobu: neurčitou s místem výkonu práce: Bruntál a správní obvod obce s rozšířenou působností zařazení v platové třídě: 10. nástup: možný ihned, příp. dle dohody Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která: o je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, o dosáhla věku 18 let, o je plně svéprávná, je bezúhonná, ovládá český jazyk. Další požadavky: o vysokoškolské vzdělání (dopravního nebo technického směru výhodou), nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou dopravního nebo technického směru, o uživatelská znalost práce na PC, o samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost, o znalost legislativy a schopnost její praktické aplikace výhodou, o řidičský průkaz sk. „B“ výhodou, o zkouška zvláštní odborné způsobilosti při správním rozhodování a dozorové činnosti v silničním hospodářství dle zák. č. 312/2002 Sb., výhodou, o praxe ve státní správě, veřejné správě výhodou. Charakteristika vykonávané pozice: Vykonávání agendy v působnosti silničního správního úřadu ve věcech silnic II. a III. třídy, místních komunikací a veřejně přístupných účelových komunikací podle zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů a podle zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů – vydávání správních rozhodnutí v působnosti silničního správního úřadu, stanovení dopravního značení atd. ve správním obvodu obce s rozšířenou působností, projednávání správních deliktů. Nabízíme: o pružnou pracovní dobu, o 5 týdnů dovolené, o 5 dnů sick days, o a další benefity. Písemná přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: o jméno, příjmení a titul uchazeče, o datum a místo narození uchazeče, o státní příslušnost uchazeče, o místo trvalého pobytu uchazeče, o druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, o datum a podpis uchazeče. K přihlášce je nutno doložit tyto doklady: o životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, o výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením; při podání přihlášky lze doklad nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti, o ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání; při podání přihlášky lze doklad připojit v prosté kopii. Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy. Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu. Písemnou přihlášku lze podat ve lhůtě do 18.4.2025 na: . podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál . odeslat datovou schránkou do datové schránky úřadu: c9vbr2k . poslat na adresu: Městský úřad Bruntál, sekretariát tajemníka, Nádražní 20, 792 01 BRUNTÁL Místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.

Kontaktní údaje

Reference:
Zaměstnavatel:
Město Bruntál
Kontaktní osoba:
Podatelna, 554706111