Zpět na nabídky práce Ostrava-město

Nabídka práce Administrativní pracovník / pracovnice (20-40 hodin týdně) - vhodné pro OZZ - Ostrava

Ke dni 18.11.2024 nabízí Autohotovost s.r.o. (09218777, Ostrava) volné pracovní místo na pozici Administrativní pracovník / pracovnice (20-40 hodin týdně) - vhodné pro OZZ v obci Ostrava (okres Ostrava-město).
Nabídnutá (minimální) mzda za (pružná pracovní doba) je 12 000 Kč. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 18. 11. 2024 .
Detailní informace k volnému pracovnímu místu

Popis volného pracovního místa

Pracovní pozice:
Administrativní pracovník / pracovnice (20-40 hodin týdně) - vhodné pro OZZ
Místo práce:
Ostrava (Ostrava-město)
Směnnost:
pružná pracovní doba
Nástup dne:
01.12.2024
Mzda:
12 000 až 36 000 Kč
Požadované dovednosti:
Práce s PC - textový editor (Word), Práce s PC - tabulkový procesor (Excel), Práce s PC - internet a elektronická pošta
Text nabídky:
1. kontakt e-mailem zaslat email, telefonicky v době od 13:00 do 15:00 hod. na číslo +420 725 090 101, po telefonické domluvě možnost osobního kontaktu na adrese provozovny. Společnost podniká v automobilovém průmyslu. Servis, pronájem, leasing, výkup, prodej vozidel. Administrativní práce z kanceláře. Přátelský kolektiv. Práce vhodnější pro ženy. Možnost kariérního růstu a dosažení vyššího platu. Nutnost ovládání práce na počítači. Účetní či právnické znalosti výhodou. IT znalosti výhodou. Vlastnictví řidičského oprávnění na osobní auta (B2) výhodou. Vyšší vzdělání výhodou, ne však podmínkou, rozhodující jsou schopnosti a ambice. Vhodné i pro absolventy, osoby zdravotně znevýhodněné (OZZ). Zaměstnanecké výhody: možnost firemního vozidla, k dispozici i pro osobní účely. Další benefity i provizní odměny. Nástup IHNED.

Kontaktní údaje

Reference:
Zaměstnavatel:
Autohotovost s.r.o.
Kontaktní osoba:
Michal Uherek, +420 725 090 101