Popis volného pracovního místa
Pracovní pozice:
referent/ka občanských průkazů, cestovních dokladů
Místo práce:
Krnov (Bruntál)
Směnnost:
pružná pracovní doba
Nástup dne:
01.01.2025
Mzda:
21 170
až 31 820 Kč
Požadované vzdělání:
Minimálně USV
Text nabídky:
Místem výkonu práce je Krnov. Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou s možností nástupu do pracovního poměru od prosince 2024 nebo dle dohody.
I. ZÁKONNÉ PŘEDPOKLADY:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt a dosáhla:
" věku 18 let,
" je způsobilá k právním úkonům,
" je bezúhonná (§ 4 odst. 2 zákona č. 312/2002 Sb.),
" ovládá jednací jazyk.
II. KVALIFIKAČNÍ POŽADAVKY:
" vyšší odborné vzdělání zakončené absolutoriem nebo střední vzdělání zakončené maturitní zkouškou, nejlépe v oboru veřejná správa.
III. DALŠÍ POŽADAVKY:
" znalost právních předpisů souvisejících s vykonávanou agendou viz popis pracovního místa,
" výhodou zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro správní činnost při vedení evidence obyvatel a vydávání občanských průkazů a cestovních dokladů,
" výhodou zkouška dle zákona č. 21/2006 Sb., o ověřování shody opisu nebo kopie s listinou
a o ověřování pravosti podpisu a o změně některých zákonů,
" výhodou znalost a dovednost pracovat v IS Vera Radnice,
" výhodou pracovní zkušenost ve veřejné správě,
" velmi dobrá uživatelská znalost práce s PC (MS Office, internet),
" řidičský průkaz sk. "B".
Osobnostní a profesní předpoklady:
" příjemné a klidné vystupování,
" umění jednat s lidmi, komunikativní schopnosti,
" schopnost samostatného rozhodování,
" schopnost pracovat pod tlakem,
" spolehlivost, ochota a trpělivost,
" ochota k sebevzdělávání,
" schopnost absolutní mlčenlivosti o údajích a informacích, se kterými přijde do styku při výkonu své funkce.
Nabízíme:
" odborné vzdělávání u akreditovaných společností, podporu osobního rozvoje,
" pružnou pracovní dobu, příspěvek na stravování, dovolenou, kulturu a sport,
" 3 dny indispozičního volna a jiné benefity.
IV. DALŠÍ INFORMACE:
Obálku označte: "Výběrové řízení na odb. SP - odd. OP, CD a evidence obyvatel - NEOTVÍRAT". Na obálce neuvádějte svou zpáteční adresu!
Přihlášku do výběrového řízení a popis pracovního místa nalezne uchazeč na stránkách města www.krnov.cz
Náležitosti přihlášky:
" jméno, příjmení, případný titul,
" datum a místo narození,
" státní příslušnost,
" místo trvalého pobytu,
" číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního příslušníka),
" kontaktní telefon a email,
" datum a podpis.
K přihlášce doložte:
" strukturovaný životopis, ve kterém uvedete údaje o dosavadních zaměstnáních
a o odborných znalostech a dovednostech včetně těch, které se týkají správních činností.
" výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníku též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením.
" ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Přihlášky zasílejte do 25. 11. 2024 do 12.00 hod. na Městský úřad Krnov, k rukám personalistky, Hlavní náměstí 96/1, 794 01 Krnov nebo osobně do podatelny MěÚ Krnov. Do výběrového řízení se nelze přihlásit elektronicky z důvodu nutnosti doložení zákonem předepsaných a podepsaných dokladů.
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ A PODMÍNKY
Platové zařazení je v souladu s nařízením vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě - 9. platová třída, rozmezí platového tarifu podle započitatelné praxe je
od 21 710 do 31 820 Kč + osobní příplatek po zapracování.
Platové podmínky jsou v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce, ve znění pozdějších právních předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších právních předpisů.
Bližší informace podá Bc. Petr Žukovský, DiS., vedoucí správního odboru MěÚ
v Krnově, tel. 554 697 324 nebo Mgr. Veronika Vodičková, personalistka, tel. 554 697 207