Zpět na nabídky práce Bruntál

Nabídka práce OBCHODNÍ ASISTENT/KA (M/Ž) - Horní Benešov

Ke dni 24.10.2024 nabízí BENEKOVterm s.r.o. (25839811, Horní Benešov) volné pracovní místo na pozici OBCHODNÍ ASISTENT/KA (M/Ž) v obci Horní Benešov (okres Bruntál).
Nabídnutá (minimální) mzda za (pružná pracovní doba) je 20 000 Kč. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 24. 10. 2024 .
Detailní informace k volnému pracovnímu místu

Popis volného pracovního místa

Pracovní pozice:
OBCHODNÍ ASISTENT/KA (M/Ž)
Místo práce:
Horní Benešov (Bruntál)
Směnnost:
pružná pracovní doba
Nástup dne:
01.11.2024
Mzda:
20 000 až 25 000 Kč
Text nabídky:
Jsme tradiční česká rodinná společnost, která je předním výrobcem ekologických automatických kotlů. Teplo do domovů i průmyslových objektů dodáváme v České Republice i do více jak 23 zemí v Evropě v Asii nebo Austrálii. Při výrobě našich výrobků spolupracujeme s významnými výzkumnými centry a univerzitami v celé Evropě, ale také s významnými společnostmi, např. Siemens. Zajišťujeme také zakázkovou strojírenskou výrobu, prodej fotovoltaických elektráren, tepelných čerpadel a energeticky úsporného osvětlení. Zároveň věříme, že firma není uzavřená jednotka a pro svůj zdravý chod se musí zapojit do aktivit ve svém okolí. Dlouhodobě proto aktivně podporujeme dění v regionu a v neposlední řadě se věnujeme ochraně přírody. Sadíme aleje stromů, stavíme tůně a rybníky a revitalizujeme krajinu v blízkém okolí. Hledáme posilu na pozici Obchodní Asistent/ka (M/Ž)! Chcete být součástí dynamického týmu, kde můžete naplno využít své organizační a komunikační schopnosti, podpořit obchodní oddělení a zapojit se do marketingových aktivit? Hledáme spolehlivou a energickou Obchodní Asistentku/a, která/ý se stane klíčovou podporou našeho týmu. Co bude náplní Vaší práce: " Podpora obchodního a marketingového týmu v administrativních a organizačních činnostech " Příprava obchodních dokumentů, reportů a podkladů pro jednání " Správa a aktualizace obsahu firemních webových stránek " Komunikace s klienty a obchodními partnery, vyřizování telefonátů a e-mailů v českém a anglickém jazyce " Pomoc při správě sociálních sítí a online marketingových kampaní " Zpracování objednávek " Udržování databáze klientů a správa firemní agendy " Spolupráce na tvorbě marketingových materiálů (brožury, letáky, newslettery) " Příprava podkladů pro obchodní a marketingové prezentace A jak si představujeme našeho nového OBCHODNÍHO ASISTETA/KU (M/Ž)? ZÁSADNÍ: " Profesionální komunikační dovednosti a příjemné vystupování " Uživatelská práce na PC - MS Office " Základní znalost anglického jazyka (odpověď na email, převzetí telefonické zprávy) " Týmovost " Flexibilita " Zodpovědnost " Řidičské oprávnění sk. B - aktivní a zodpovědný řidič Vaší VÝHODOU pro nás bude: " Technické vzdělání " Praxe v oboru strojírenství nebo zkušenost s prací na obchodním úseku " Zkušenost s ERP/CRM systémy " Znalost práce s programy pro úpravu fotografií Co Vám můžeme NABÍDNOUT: " Práce na zkrácený úvazek (v budoucnu možnost rozšíření na plný úvazek) " Nástupní mzda při úvazku 1,0 od 20.000,- Kč - 25.000,- Kč dle dosavadních znalostí a zkušeností. Navýšení mzdy po zaučení. Příplatky dle zákona. " Cafeteria systém odměn, firemní akce, bonusy, … " Další vzdělávání a rozvoj; " Přátelská atmosféra a dobrý kolektiv je samozřejmostí. NÁSTUP MOŽNÝ IHNED. Zajímá Vás o naší firmě více? Koukněte na https://www.benekov.com/ Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám svůj životopis spolu s motivačním dopisem na e-mail: zaslat email. Těšíme se na Vás! Zaměstnanecké výhody: Cafeteria systém, firemní akce, bonusy, atd.

Kontaktní údaje

Reference:
Zaměstnavatel:
BENEKOVterm s.r.o.
Kontaktní osoba:
Klára Seitlová, 554748008, 604545927