*KO: Vronská Iveta, tel.: +420 771 501 685 - volejte Po -Pá 9:00 - 15:30 hod. Životopis na e-mail:
zaslat email
CO BUDEŠ ZVLÁDAT:
• Denní komunikaci se zákazníky (on-line chat, email, telefon)
• Zákaznickou podporu požadavků klientů a jejich řešení
• Zpracování objednávek, jejich zadávání do interních firemních systémů a následné zpracování
• Poskytování informací o našich produktech a odesílání nabídek
• Podílet se na rozvoji obchodní značky a na rozvoji celé společnosti
• Podporovat ostatní oddělení společnosti
CO NA TOBĚ OCENÍME:
• Aktivní znalost francouzského jazyka na úrovni B2
• Práci na PC na pokročilé úrovni (MS Office, internet)
• Komunikační dovednosti, reprezentativní projev
• Orientaci na výsledky, samostatnost
• Pracovat s nasazením a efektivitou
• Zvládnutí time-managementu
CO TI NABÍZÍME:
• Nástupní mzdu 29 000 – 34 000 Kč – dle pracovních zkušeností na stejné nebo obdobné pozici
• Pracovní smlouva na 1 rok, poté na dobu neurčitou
• Pravidelné měsíční KPI po zkušební době - dle dosažených výsledků a splnění nastavených kritérií
• Odměnu za splněnou měsíční produktivitu až 1 500 Kč měsíčně
•Příspěvek na životní pojištění nebo důchodové připojištění 750 Kč měsíčně
• Stravenkový paušál až 2 300 Kč měsíčně
• 3 dny Sick Days
• Příspěvek na dopravu od 10 km dojezdové vzdálenosti do práce
• Výhodný mobilní tarif pro Tebe a blízké osoby
• Multisport kartu
• Vzdělávací kurzy a školení
• Firemní akce