Zpět na nabídky práce Ostrava-město

Nabídka práce Samostatný referent / Samostatná referentka - hospodář / hospodářka - Ostrava

Ke dni 23.09.2024 nabízí Základní škola a mateřská škola Ostrava-Zábřeh, Březinova 52, příspěvková organizace (70978336, Ostrava) volné pracovní místo na pozici Samostatný referent / Samostatná referentka - hospodář / hospodářka v obci Ostrava (okres Ostrava-město).
Nabídnutá (minimální) mzda za (jedna směna) je 21 710 Kč. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 23. 9. 2024 .
Detailní informace k volnému pracovnímu místu

Popis volného pracovního místa

Pracovní pozice:
Samostatný referent / Samostatná referentka - hospodář / hospodářka
Místo práce:
Ostrava (Ostrava-město)
Směnnost:
jedna směna
Nástup dne:
01.10.2024
Mzda:
21 710 až 31 820 Kč
Požadované vzdělání:
Minimálně bakalářské
Požadované dovednosti:
Práce s PC - textový editor (Word), Práce s PC - tabulkový procesor (Excel), Práce s PC - internet a elektronická pošta, Ekonomika - psaní na stroji, Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Text nabídky:
1. kontakt e-mailem zaslat email nebo telefonicky Po-Pá 7:00-15:00 hod. na tel. číslo 596 784 375. Popis pracovní činnosti: - komplexní zajištění činnosti sekretariátu školy vč. správy telefonní ústředny - spisová služba a správa písemností - administrativní činnosti dle provozu a potřeb školy - evidence a rozdělování došlé a odeslané pošty - vystavování potvrzení pro žáky a zaměstnance - předarchivace a archivace písemností, následná skartace materiálů dle spisového a skartačního řádu - vedení evidence majetku (standardní i operativní), vč. jeho následného vyřazování po rozhodnutí likvidační komise - zajištění objednávek - vedení skladu učebnic - vedení evidence OOPP a jejich přidělování - komplexní zajištění oblasti personalistiky, zajištění kontroly dodržování pracovně-právních předpisů v oblasti zaměstnanosti, vyřizování personální agend - zodpovědnost za vedení a návrhy v oblastech personální a mzdové agendy (smlouvy, náplně, platové výměry, zápočty) - zajištění podkladů pro PN a OČR - vedení osobní spisy zaměstnanců - vedení evidence MD, RD, dovolených, samostudií - přihlašování a odhlašování zaměstnanců k soc. a zdravot.pojištění - zodpovědnost za statistiky a hlášení v oblasti personální a mzdové agendy - vyřizování hlášení pojistných událostí, provádí rozbory úrazovosti - vedení pokladny školy - zodpovědnost za směrnice v oblasti správy písemností, pracovně-právní a správy majetku Požadavky: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, ideálně ekonomický směr, popř. veřejná správa - znalost práce na počítači (MS Office -primárně Word, Excel) - psaní všemi deseti na počítači- bude ověřeno při pohovoru - samostatné řešení úkolů, schopnost analytické, koncepční a organizační práce - proaktivita - dobré vyjadřovací a komunikační schopnosti - ochota se dále vzdělávat - flexibilita - odpovědnost - výpis z rejstříku trestů - znalost pracovně právní problematiky s vazbou na zákoník práce a provádějící předpisy - řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič Další požadavky: - znalost školského zákona č. 561/2004 Sb. v platném znění s vazbou na prováděcí předpisy výhodou - znalost alespoň jednoho cizího jazyka na komunikační úrovni výhodou - znalost systému eSpis Lite výhodou - znalost systému RESK software výhodou - znalost systému Škola online výhodou - znalost systému vedení úrazů České školní inspekce výhodou Zaměstnanecké výhody: - práci u stabilního zaměstnavatele - kvalitní pracovní prostředí - pracovní dobu přes pracovní týden (víkendy volné) - 5 týdnů dovolené - 2 dny zdravotního volna - stravování s příspěvkem FKSP přímo ve školní jídelně - příspěvek na penzijní pojištění ve výši až 500 Kč/měsíc - odměny za pracovní a životní výročí - finanční ohodnocení dle platové třídy s možnosti nadtarifní složky platu a odměn dle platné legislativy Nástup možný IHNED. Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, datum a podpis K přihlášce připojte: - strukturovaný profesní životopis - kopie dokladu o nejvyšším vzdělání - kopie kurzů a osvědčení prokazující zvyšování kvalifikace Přílohy přihlášky se uchazečům automaticky nevrací. Je možné si je osobně vyzvednout, nebo o navrácení písemně požádat do 30 kalendářních dnů od doručení vyrozumění o výsledku výběrového řízení. Nevyžádané přílohy přihlášky budou po uvedené lhůtě skartovány. Přihlášky s požadovanými doklady doručte v zalepené obálce označení "Výběrové řízení - samostatný referent" řediteli školy nebo ekonomce školy. Dokumenty je možné také zaslat elektronicky - datovou zprávou nebo e-mailem ( zaslat email) - při využití e-mailové formy budou originály předány při výběrovém řízení. VYBRANÍ UCHAZEČI BUDOU POZVÁNI NA ÚSTNÍ POHOVOR Kontaktní osoba: RNDr. Jan Veřmiřovský, Ph.D., MBA, LLM, MPA, MSc., ředitel školy, e-mail: zaslat email

Kontaktní údaje

Reference:
Zaměstnavatel:
Základní škola a mateřská škola Ostrava-Zábřeh, Březinova 52, příspěvková organizace
Kontaktní osoba:
Jan Veřmiřovský, 596 784 375