1. kontakt e-mailem:
zaslat email
Požadavky: SŠ vzdělání technického zaměření, znalost práce na PC, znalost automobilové technologie, zkušenosti s organizací práce v servisu - praxe min. 2 roky, velmi dobré komunikační dovednosti, prodejní schopnosti, smysl pro týmovou práci, osobnost s výraznou orientací na potřeby zákazníků, ŘP sk. B, znalost programu Caris výhodou - ne podmínkou
Nabízíme:
- Osobní zainteresovanost na realizovaných výkonech a kvalitě práce servisu
- Možnost seberealizace v prostředí značkové sítě
- Perspektivu profesního růstu
- Moderně vybavené pracoviště
- Dynamicky se rozvíjející společnost
- Platové ohodnocení v závislosti na realizovaných výkonech
Náplň práce:
- Komunikace se zákazníkem, převzetí vozu do opravy, zpracování nabídky servisních prací, prodej doplňků, fakturace
- Řešení technických problémů a závad na vozidle
- Objednávka náhradních dílů
- Předání opraveného vozu zákazníkovi
- Řešení garančních kontrol
- Jednání s pojišťovnami
- Práce v systému Caris
Zaměstnanecké výhody: služební telefon